„2000 áprilisában a SuperShop program a pontok gyűjtésével és beváltásával indult. Ma már azonban – a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően – egy vásárlói lojalitást erősítő, összetett rendszerré nőtte ki magát. A hűségprogram központi eleme a SuperShop kártya, amelynek segítségével a kártyabirtokosok pontjai a vásárlást követően mindenkinek a saját, banki biztonsággal rendelkező pontfolyószámláján gyűlnek, és korlátozás nélkül felhasználhatóak” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az igények magas színvonalú kiszolgálása érdekében a nyolcszoros SuperBrands, hétszeres Business SuperBrands díjas törzsvásárlói program nemcsak a vásárlók, hanem az ahhoz csatlakozó partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során ugyanis létrejött az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a program résztvevői számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A SuperShop informatikai rendszere pedig megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt, amely garantálja a partnerek és a kártyabirtokosok megbízható, magas szintű kiszolgálását.
Jelenleg a magyar háztartások több mint fele rendelkezik SuperShop kártyával, és hetente csaknem 1,8 millió alkalommal használják is azt. A SuperShop kártyák száma 2018 őszére várhatóan eléri a 3 milliót. Az utóbbi 2 évben csatlakozott a jegy.hu portál, a Netpincér, a REGIO Játék 34 áruházával, a Papírmadár 26 írószer üzletével, a Katedra Nyelviskola 7 helyszínen, a Kärcher 11 Center és Store szakáruházával. Immár 300 magyarországi utazási irodában lehet a PREMIO Travel utazásaival pontot gyűjteni, a Burger King megnyitotta 41., a Bellozzo pedig 3. olasz éttermét.
„A SPAR számára kiemelten fontosak a hűséges vásárlók, vállalatunk célja továbbra is változatlan: az elégedett törzsvásárlók körének folyamatos bővítése. Az üzlethálózatunk fejlődésével ma már 33 INTERSPAR, 346 szupermarket, és immár 154 SPAR franchise áruházban használható a SuperShop kártya” – tette hozzá Maczelka Márk.