„A SPAR Magyarország elkötelezett a minőségi kereskedelem mellett, amelynek alappillére a fogyasztók érdekeit szem előtt tartó fejlesztési stratégia. Vállalatunk a vevőkiszolgálást előtérbe helyező üzletpolitikájának lényege, hogy a mindenkori vásárlói szokásoknak és igényeknek maradéktalanul megfeleljen. Az egyre növekvő vevőforgalom indokolja, hogy a SPAR újabb egységeiben önkiszolgáló gyorskasszákkal tegyük még könnyebbé a vásárlást. A vevőink megkedvelték ezt a fajta fizetési lehetőséget, mert sok időt takaríthatnak meg általa” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR számára kiemelten fontos, az áruházak folyamatos modernizációja, a praktikus és igényes vásárlói környezet kialakítása, a szolgáltatások kínálatának szélesítése, amelyhez hozzátartozik a gyors és kényelmes vásárlás elősegítése. Ennek hatékony és innovatív módja az önkiszolgáló gyorskassza-rendszer.
Jelenleg a vállalat 78 üzletegységében működik az egyszerűen kezelhető és praktikus önkiszolgáló pénztári rendszer, összesen 348 géppel, amelyek ma már átlagosan a forgalom több mint 30%-át kezelik az érintett áruházakban. A gyorspénztárak a készpénzes fizetés mellett többféle lehetőséget is kínálnak a vevőnek a vásárolt áruk ellenértékének rendezésére: lehet bankkártyát, SuperShop kártyát és SPAR ajándékkártyát is használni.
A SPAR idén további 14 üzletében helyez üzembe önkiszolgáló kasszákat, jövőre pedig újabb 60 áruház önkiszolgáló gyorskasszákkal történő ellátása szerepel a fejlesztési tervek között. Ezáltal 2020 végéig már összesen több mint 150 áruházban élhetnek majd a vevők a legmodernebb és legkényelmesebb vásárlás lehetőségével.