„Családi vállalkozásként a SPAR Magyarország prioritásként kezeli a vállalati közösségépítést, a kollégák összetartozás tudatának erősítését. A pozitív csapatszellemet szolgálja az irodai munkatársak áruházi tapasztalatszerzése is, amely pontos visszajelzést nyújt a stratégiatervező és irányító osztályok döntéseinek helyességéről és életszerűségéről. Az elmélet így nyer plasztikus gyakorlati igazolást. Büszkék vagyunk arra, hogy Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként mindezzel szélesíteni és gazdagítani tudjuk kollégáink szakmai felkészültségét” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. jó ideje alkalmazott, sikeres vállalatépítő programja, hogy az irodai munkatársak minden évben áruházi gyakorlaton vesznek részt. A bicskei cégközpont munkavállalói a hatékonyabb együttműködés érdekében segítik az üzlethálózat munkáját. A vállalat célja ezzel, hogy a központban hozott intézkedések gyakorlati megvalósítását – egyfajta ellenőrző visszacsatolásként – a munkatársak megismerjék. Ennek érdekében az irodai munkakörökben dolgozó – jellemzően nem áruházi munkákat végző – 440 kolléga előre meghatározott, célorientált terepfeladatokat lát el a SPAR, a City SPAR és az INTERSPAR áruházakban.
A rugalmasságot és a praktikumot szolgálja, hogy a jelentkezéseket a vállalat belső internetes portálján a megfelelő űrlap kitöltésével néhány kattintással lehet leadni, amely az illetékes vezető jóváhagyásával az értékesítési osztályhoz, majd az adott áruházhoz kerül. A gyakorlat megkezdése előtt pedig a munkatársak munkavédelmi tájékoztatót is kapnak.