A tekintélyes Global Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat azok a vállalatok nyerik el, amelyek mind a kártyabirtokosok, mind a programban részt vevő partner vállalatok számára kölcsönös előnyt biztosítanak és hosszú távú kapcsolatot építenek a törzsvásárlók és a márkák között. A rangos elismerést a SuperShop program a gazdasági környezet változásainak elébe menő innovatív szolgáltatásaival, illetve a fogyasztók életének szinte minden szegmensét lefedő kínálatával nyerte el.
A SuperShop a saját piacukon meghatározó jelentőségű partnereket fogja össze egy egységes márkaernyő alatt, tovább erősítve, építve a program és a partnerek márkaerejét. A SuperShop a részt vevő partnerek hűségprogramja, amelynek részeként a kártyabirtokos fogyasztók mindennapi vásárlásaik után, vagy szolgáltatások igénybe vétele alapján, az igényeiknek leginkább megfelelő jutalmat kaphatnak.
„A hűségprogram alapja a bizalom. Ez a meggyőződésünk kapott most nemzetközi szintű elismerést. A kártyabirtokosok megelégedése a program legnagyobb hajtóereje. Ez ösztönöz minket arra, hogy a programot olyan újításokkal tegyük még vonzóbbá, mint a Mobiltárcában elérhető NFC SuperShop kártya, vagy a vásárlások során kapott Hűségkuponok”- mondta Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „Partnereinkkel közös erőfeszítéseink elismerése ez a rangos díj. Hálásak vagyunk kártyabirtokosainknak és partnereinknek, akik kölcsönös megelégedése motiválja és támogatja munkánkat.”
A 2000-ben történt indulása óta a SuperShop ma már 2,7 millió kártyabirtokos számára kínálja a lehetőséget a jutalompontok gyűjtésére, melyeket szabadon használhatnak fel a SuperShop partnereknél.