Kapcsolódó tartalmak

Cikk letöltése PDF

2016.01.13.

Bővült a SPAR sajátmárkás termékek köre

Már 2290 féle termék kapható a SPAR üzleteiben országszerte, amelyeken a vásárlók a vállalat saját márkáját láthatják. A növekedést a vásárlói igények indokolják.

A SPAR-Csoport, amely idén 25 éve van jelen a magyar piacon, a vásárlói igényeknek megfelelően folyamatosan bővíti a SPAR-márkatermékek körét, valamint fejleszti a meglévő termékeit. Míg 2014-ben 1947, addig 2015-ben már 2290 különféle árucikk hordozta magán a jellegzetes SPAR-motívumokat. A legkeresettebb termékcsaládok esetében a SPAR, az S-Budget, a Regnum és a SPAR NaturPur* sajátmárka tekintetében realizált jelentős cikkelemszám növekedést a cégcsoport.

A gyártói márkáknál általában 20-30 százalékkal olcsóbb sajátmárkás termékek kiváló minőségük és kedvező ár-érték arányuk révén a fogyasztók körében gyorsan népszerűvé váltak. Minden sajátmárkás terméket olyan neves gyártó cég állít elő a SPAR számára, amely már korábban bizonyított a piaci versenyben. A gyártók közül kiemelkedik a vállalat bicskei húsüzeme, ahol ellenőrzött körülmények között, kiváló minőségű sertéshúsokat dolgoznak fel számos formában a SPAR áruházai számára.

A SPAR sajátmárka-család népszerűsége az 1997-es bevezetés óta töretlen, és ma már nem csak élelmiszer, de vegyi áru, valamint ezernél is több fajta iparcikk szerepel a vállalat sajátmárkás kínálatában.