„A SPAR Magyarország minden tekintetben nagy hangsúlyt fektet szolgáltatásai és az áruházakban megtalálható termékek magas minőségére. Ez a törekvés egyaránt érvényes a logisztikai folyamatokra is. Minden nap több mint 550 SPAR-logóval ellátott üzlet biztonságos és minőségi termékekkel való kiszolgálásáról gondoskodunk” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. magas színvonalú tárolási és szállítási folyamatait auditálta a Quality Austria független minősítő szervezet: az üzletlánc mindkét logisztikai központját, a bicskei és az üllői egységet idén is a High Level – az emelt szintű – IFS Logisztikai minőségtanúsítványra tartotta érdemesnek. A vállalat a rendszer legmagasabb fokán teljesítette az elvárásokat. A Nemzetközi Élelmiszeripari Szabvány Logisztikai része – IFS Logistics Standard – legfrissebb, 2.2-es verziójának követelményei az áru beérkezésétől az üzletekig történő kiszállításig garantálják a megbízhatóságot és a nívót a SPAR és INTERSPAR szuper- és hipermarketek, valamint franchise áruházak vásárlói számára.
Az önkéntesen vállalt IFS Logisztika kiépítését az üzlethálózat 2013-ban az országban elsőként kezdte el az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül a logisztikai folyamataiban, a tanúsítványt évről évre, immár hatodik alkalommal szerzi meg nagy biztonsággal. A szigorú minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági rendszer folyamatos megújításának célja, hogy a SPAR több mint ötszáz üzletébe országszerte kizárólag megbízható forrásból származó, kifogástalan minőségű termék kerüljön. A logisztikai rendszerre vonatkozó IFS Logisztika minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági szabvány hidat képez a gyártói minőségbiztosítási rendszerek és a vevők között. A szabvány részletes követelményei kiterjednek az áru beérkeztetéstől a kiszállítás legutolsó mozzanatáig, ezzel teljesen felölelve az áru kezelését végző két logisztikai központ feladatait.